Er zijn geen opmerkingen op de voorliggende documenten zodat er aan onze afgevaardigde het mandaat kan gegeven worden om deze goed te keuren op de buitengewone algemene vergadering.
Decreet lokaal bestuur.
Statuten van IVEKA.
Raadsbesluit van 25 februari 2019 en 28 september 2020 houdende de aanduiding van de vertegenwoordiger(s) van de gemeente in de algemene vergadering van IVEKA.
Het lokaal bestuur Wuustwezel is deelnemer van het intergemeentelijke samenwerkingsverband IVEKA.
Op vrijdag 22 november 2024 om 18 uur organiseert IVEKA in Alta Ripa II, Engelstraat 6, 2360 Oud-Turnhout een buitengewone algemene vergadering. Deze buitengewone algemene vergadering zal fysiek georganiseerd worden.
De agenda van deze buitengewone algemene vergadering is als volgt:
Aan de raad wordt voorgesteld om deze agendapunten goed te keuren.
Met de e-mail van maandag 23 september 2024 werd het lokaal bestuur opgeroepen om deel te nemen aan deze buitengewone algemene vergadering. Het dossier met documentatiestukken werd online ter beschikking gesteld aan het lokaal bestuur.
De raad heeft in zitting van 25 februari 2019 en 28 september 2020 volgende aanduiding gedaan voor de huidige legislatuur:
De raad neemt kennis van de dagorde van de buitengewone algemene vergadering van IVEKA van vrijdag 22 november 2024, zoals overgemaakt per e-mail d.d. 23 september 2024. Op basis van de bekomen documenten en de toelichtende nota worden de agendapunten van deze buitengewone algemene vergadering goedgekeurd, zijnde:
De vertegenwoordiger van het lokaal bestuur, zijnde Mevr. Els Van Hasselt, raadslid, of haar plaatsvervanger, zijnde Dhr. Jan Cools, raadslid, wordt gemandateerd om op de buitengewone algemene vergadering van IVEKA van vrijdag 22 november 2024 te handelen en te beslissen conform dit besluit. Indien deze buitengewone algemene vergadering niet geldig zou kunnen beraadslagen of indien deze buitengewone algemene vergadering om welke reden dan ook zou worden verdaagd, dan blijft de vertegenwoordiger van de gemeente gemachtigd om deel te nemen aan elke volgende vergadering met dezelfde agenda.
Het college van burgemeester en schepenen wordt gelast met de uitvoering van onderhavig besluit en in het bijzonder met het in kennis stellen daarvan aan IVEKA per elektronische post aan het e-mailadres vennootschapssecretariaat@fluvius.be.